V životě je důležité nikdy nelitovat toho co jste udělali.

14. října 2012 v 10:29 | Will Freeper |  Fotografie

Zdravím,já vim,zase jsem tu 100 let nebyl a opět to tu vyprahlo i přes to že jsem sliboval že už se to nebude opakovat - sliby,chyby. Ani jsem se neozval jestli jsem přežil let nebo tragicky zahynul, jak jsem se měl a že by jsem přidal nějaké fotky? Popravdě vám řeknu že když jsem přijel byl jsem hrozně zklamanej, přednastavil jsem asi 5 článků a dohromady sklidil asi 3 komentáře, prostě bída. Já vim že s mojí aktivitou nemůžu nic extrémního čekat ale furt jsem tak nějak podvědomě doufal. Jinak dovolená byla skvělá,měl jsem se fanfárově a přivezl jsem si skoro 200 fotek. Jenže já krypl jsem tak línej že se mi ani nechce je upravovat. Včera už jsem řekl že musim prostě něco udělat, a tak jsem upravil aspoň malinkou část z nich. Dneska vám sem přidávám 16 fotek z Rhodosu. Já vim, nejsou nějaké světoborné. Úprava je hnus, některé fotky stojí za vyliž prdel (pardon) a ještě je toho málo. Nevím proč ale furt uvažuju o tom že se zase přestěhuju, já vim je to zbytečné, návštěvnost neni jenom o url adrese ale hlavně o kvalitě obsahu blogu a o aktivitě admina. Furt jsem doufal že nebudu tak línej a budu aspoň dělat něco na tom počítači ale jediný co na něm dělám je že aktualizuju statusy,komentuju,lajkuju a přidávám si fotky na fb. Je to mor, je to něco hrozného, ale kdyby jsme ten facebook neměli, nikdo si nás za tejden (max. dva) nepamatuje. Ano, tak špatně na tom jsme. Nebudu to protahovat stejně si to nikdo nepřečte takže tady jsou aspoň ty fotky...FOTKY NEJSOU POPOŘADĚ!

Jedna fotka z východu slunce. Focená z letadla:)

VÍCE FOTEK V CLÉM ČLÁNKU!

Z téhle fotky jsem měl ohromnou radost ale musim se přiznat že se foťáku vypadala mnohem líp.

Nějaká ta památka z výletu do města Rhodu.:)

Na tuhle fotku jsem asi nejhrdější,podle mě je to nejhezčí fotka z celé dovolené.

Tahle fotka se mi taky hrozně líbí,má takové nějaké kouzlo:)

Tahle číča nás otravovala každý večer,byla roztomilá ale šíleně drzá,furt nám lezla do pokoje!:X:D

Přístav z výletu,můžete si všimnout i toho 'sloupu s jelenem' který je takovým symbolem Rhodu.

Pokus o uměleckou fotku z pláže (tragická fotka..)

Tyhle květy byly hrozně zajímavé,rostly na keřích,na stromech i jen tak v květináčích:D.

Moc přesvětlená fotka růží:).

Ty květy byly uplně totálně nádherný!Takový krásně modrý ale barvy jsem musel upravit protože byla fotka dost nekvalitní.

Jediná mušle co jsme našli za celou dovolenou.:D (pod ní je moje šukézní noha!:DDD)

Vlny tak nádherně modrýho moře.%)

Bazén:D cha,měli jsme pokoj hned u něj!

Taková smutná opuštěná ulice v městě. Jediný co se tam jednou za 10 minut dělo,bylo že projela motorka.

Tahle fotka se mi hrozně líbí i když je uplně obyčejná:).

To je všechno,tak snad se vám aspoň jedna fotka líbila.:) Mějte se a těšte se,hodlám to tu obnovit (znovu) a vzhledem k mé náhlé změně nálad a mé megálněultradémonskykrutopřísné lenosti nic neslibuju.Zatím.

PŘIPOJ SE NA FACEBOOK STRÁNKU A DOZVÍDEJ SE O VŠECH ČLÁNCÍCH JAKO PRVNÍ!
U grafiky co zkopíruješ či použiješ uváděj zdroj!

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 look-this-inspirations look-this-inspirations | Web | 14. října 2012 v 10:32 | Reagovat

krásná fotky:'OO

2 look-this-inspirations look-this-inspirations | Web | 14. října 2012 v 10:32 | Reagovat

*krásné

3 image-gif-blog image-gif-blog | Web | 14. října 2012 v 10:34 | Reagovat

moc hezký blog:)

4 Deny Deny | E-mail | Web | 14. října 2012 v 14:58 | Reagovat

Zamilovala jsem se do tvý nohy! :O :D
Jinak krásný fotky. Fascinuje mě na nich ta úprava.
A co se fb týče, nechceš mi říct, jak se tam menuješ, že bych si tě přidala a ty statusy a fotky bych ti lajkovala? :D

5 Sinead Sinead | E-mail | Web | 16. října 2012 v 16:47 | Reagovat

fotky sa mi páčia, najmä tá posledná.
Súhlasím že viac návštevníkov novou adresou nezískaš, navyše decode je podľa mňa veľmi pekný názov blogu. FB je hrôza sama o sebe :D radšej píš sem a ľudia sa vyjadria úprimne, fb je v takých veciach hrozný.

6 PA Academy PA Academy | Web | 26. října 2012 v 14:19 | Reagovat

Ahoj! :)) Omlouvám se za reklamu, ale je tady nová RPG akademie (http://paris-art-academy.blog.cz) ! Neváhej  a přihlaš se. Můžeš se stát profesorem nebo studentem. Je to jen na tobě, kým se rozhodneš být. Zaručeně si užiješ spoustu zábavy! Těšíme se na tvou návštěvu :))

P.S.: Úžasné fotky.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.